Allente 1 virhekoodit

Klikkaa virhekoodia saadaksesi lisätietoja

  • Tarkista internetyhteys ja yritä uudelleen.

  • TV-kanava tai sisältö ei kuulu tilaamasi TV-pakettiin. Päivitä tilauksesi Omien sivujen kautta tai ota yhteyttä asiakaspalveluun.

  • Kanava, jota haluat katsoa, ​​ei sisälly tilaamaasi TV-pakettiin. Päivitä TV-pakettisi Omien sivujen kautta tai ole yhteydessä asiakaspalveluun.

  • Yritä poistaa kovaevyn sisältö ja yritä sitten uudelleen.

  • Irrota kovalevy digiboksista ja kytke se sitten takaisin paikoilleen. Yritä nyt uudelleen.

  • Sinulla on liian monta samanaikaista tallennusta käynnissä samaan aikaan. 

  • Tähän voi olla syynä se, että digiboksi on sammutettu tai se on kaatunut tallennuksen aikana. Vihje: Varmista, että boksin asetuksena on "Standby". Siirry kohtaan Valikko> Asetukset> Laiteasetukset> Näytönsäästäjä> Virransäästöasetukset> Vaihda kohtaan "Standby".

  • Tämä virheilmoitus tulee näkyviin, jos yrität tallentaa kanavalla, joka ei ole osa TV-pakettiasi. Päivitä TV-pakettisi Omien sivujen kautta  tai ota yhteyttä asiakaspalveluun.

  • Jos saat tämän virhekoodin, ongelmana on se, että kanavalla, jota halusit tallentaa, oli liian vähän signaalia.

  • Sinun täytyy alustaa kovalevy. Tämä täytyy tehdä, jos sinulla on uusi kovalevy tai jos olet aiemmin liittänyt sen toiseen digiboksiin.

  • Tämä ongelma johtuu todennäköisesti huonosta/heikosta Internet-yhteydestä.

  • Sinulla on liian monta samanaikaista tallennusta käynnissä samaan aikaan. Kuinka monta rinnakkaista tallennusta voit tehdä, riippuu siitä, mikä LNB sinulla on.

  • Sinun on pienennettävä kuvan resoluutiota. Siirry kohtaan Valikko> Asetukset> Laiteasetukset> Resoluutio

  • Boxen har stängts av under inspelningen. Tips: Se till att boxen är inställd på "Lätt standby". Gå till Meny>Inställningar>Enhetsinställningar>Skärmsläckare>Energisparalternativ>Ändra till "Lätt standby".

    Digiboksi on sammutettu tallennuksen aikana. Vihje: Varmista, että boksin asetuksena on "Easy Standby". Siirry kohtaan Valikko> Asetukset> Laiteasetukset> Näytönsäästäjä> Virransäästöasetukset> Vaihda kohtaan "Easy Standby".

  • Lisätietoja kuitu-Tv:n signaaliongelmista löydät täältä

  • Digiboksiasi ei ole rekisteröity oikein. Ongelman ratkaisemiseksi sinun on otettava yhteyttä asiakaspalveluun.

  • Digiboksiasi ei ole rekisteröity oikein. Ongelman ratkaisemiseksi sinun on otettava yhteyttä asiakaspalveluun.

  • Kokeile sammuttaa digiboksi ja sitten irrotta kovalevy. Aseta kovalevy takaisin paikalleen ja käynnistä boksi uudelleen. Yritä nyt tehdä uusi tallennus.

  • Poista kiintolevyn sisältö ja yritä uudelleen.

  • Signaalin katoamiseen voi olla useita syitä. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

  • Digiboksi on sammutettu tallennuksen aikana. Vihje: Varmista, että boksin asetuksena on "Easy Standby". Siirry kohtaan Valikko> Asetukset> Laiteasetukset> Näytönsäästäjä> Virransäästöasetukset>
    Vaihda kohtaan "Easy Standby".

  • Yritä sammuttaa boksi tai käynnistää se uudelleen. Siirry kohtaan Valikko> Asetukset>> Laiteasetukset> Tietoja> Käynnistä uudelleen

  • Jos olet liittänyt Allente1 digiboksiin sekä muistikortin että kovalevyn voi tallentaminen epäonnistua. Irrota toinen laite.

  • Tarkista, että verkkokaapeli on kytketty oikein.

  • Tämä ongelma voi ilmetä, jos vastaanottimesi TV-signaali on heikko. Kyseessä voi olla tilapäinen toimintahäiriö. Jos ei, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

     

     

  • Tämä ongelma voi johtua useista syistä. Ota yhteyttä asiakaspalveluun.

  • Tämä ongelma saattaa johtua siitä, että digiboksi menettää Internet-yhteyden. Tarkista, että internet toimii kotona ja varmista, että boksi on kytketty nettiin (verkkokaapelin tai wifin kautta). Valitse sitten "Yritä uudelleen". Ota yhteyttä asiakaspalveluun, jos ongelma jatkuu.

  • Tämä ongelma saattaa johtua siitä, että digiboksi menettää Internet-yhteyden. Tarkista, että internet toimii kotona ja varmista, että boksi on kytketty nettiin (verkkokaapelin tai wifin kautta). Valitse sitten "Yritä uudelleen". Ota yhteyttä asiakaspalveluun, jos ongelma jatkuu.

  • Tämä ongelma saattaa johtua siitä, että digiboksi menettää Internet-yhteyden. Tarkista, että internet toimii kotona ja varmista, että boksi on kytketty nettiin (verkkokaapelin tai wifin kautta). Valitse sitten "Yritä uudelleen". Ota yhteyttä asiakaspalveluun, jos ongelma jatkuu.

  • Tämä ongelma ilmenee yleensä, jos vastaanottimesi on kytketty vahvistimen kautta. Yritä kytkeä vastaanotin suoraan televisioon HDMI-kaapelilla.

  • Jos tämä viesti ei katoa, siirry kohtaan Valikko> Asetukset> Satelliitti> Automaattinen tunnistus