Signaaliongelmat (kuitu-tv)

Oletko uusi asiakas, joka ei saa käynnistettyä TV-palvelua tai saat virheilmoituksen "TV-signaali kuitu-TV:lle puuttuu" ?

Tähän voi olla muutamia syitä...

1:

Allenten TV-signaalia ei ole aktivoitu. Vain yksi operaattori kerrallaan voi lähettää TV-signaalin kotiisi, joten aloittaaksesi IPTV:n käytön Allenten kautta, sinun on ensin peruutettava IPTV kanavatilaus entiseltä toimittajalta. 

2:
Digiboksi on kytketty väärin. Useat erilaiset asiat vaikuttavat vastaanottimen kytkemiseen:

  • Millaista reititintä käytät. Tarkista onko reititin kytketty oikein?
  • Millä tavalla olet liittynyt kuituverkkoon. Oletko muodostanut yhteyden reitittimen vai kuitupistorasian kautta.

    Asennusoppaasta löydät lisätietoja
Oletko ollut asiakkaana jonkin aikaa ja kaikki on toiminut hyvin tähän asti?

Tarkista ensin, että verkkokaapeli on kytketty kunnolla. Jos tämä ei auta, ongelma voi johtua tilapäisestä katkoksesta. 

Oletko kenties äskettäin siirtänyt tai irrottanut laitteita tilapäisesti uudelleenjärjestelyn tai vastaavan vuoksi?
Tarkista sitten, että olet liittänyt kaikki laitteet oikein.

Signaaliongelmani ei ratkea pariin päivään. Miten katson televisiota sillä välin?

Jos internet toimii edelleen, voit vaihtaa tilapäisesti suoratoistotilaan.

  1. Paina kaukosäätimen sinistä painiketta
  2. Valitse päävalikosta Asetukset TV-ruudun oikeasta yläkulmasta
  3. Valitse kuitu-TV
  4. Valitse Siirry suoratoistotilaan
  5. Paina sinistä painiketta
  6. Valitse televisio. Jos et saa heti signaalia, tee sama uudelleen, kunnes kuva tulee ruudulle