Suoratoisto-

toiminto poistuu

vanhemmilta

boksimalleilta

2. toukokuuta 2022 alkaen 
suoratoistotoiminto ei valitettavasti ole enää
mahdollista seuraavilla boksimalleilla:
HD-digiboksi (White Box)
Smart HD -digiboksi
HD-digiboksi (PVR 5720)

Teknistä tietoa laitteista

Digiboksit, aivan kuten matkapuhelimet ja tietokoneetkin, ovat teknisesti edistyksellisiä laitteita, jotka vaativat jatkuvaa päivitystä. Valitettavasti näillä tuotteilla on rajoitettu käyttöikä useille eri toiminnoille.

Nyt vanhimmat boksimme eivät voi enää tarjota suoratoistotukea, koska tekninen varmenne on vanhentunut eikä sitä voida enää päivittää.

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Olemme koonneet tähän mahdollisia kysymyksiä, mitä sinulle saattaa tulla mieleen suoratoistovaihtoehtoihisi liittyen. Jos et löydä täältä vastauksia kysymyksiisi tai tarvitset apua uuden boksisi päivittämisessä, asiakaspalvelumme auttaa sinua numerossa 0207 699 000 (puhelun hinta sekä kiinteästä verkosta että matkapuhelimesta on 0,088 €/min + pvm).

    
  • Suoratoisto ei toimi enää boksillani, mitä voin tehdä?

    Suoratoistosisältöjen toistaminen ei ole valitettavasti enää mahdollista vanhemmilla bokseillamme 2.5.2022 alkaen.

    Tämä johtuu boksimallien vanhentuneesta teknisestä sertifikaatista.

    Boksien kaikki muut toiminnot toimivat kuten ennenkin. Voit päivittää boksisi uuteen malliin edulliseen hintaan. Voit myös suoratoistaa Allente-sovelluksessa näkyviä suoratoistosisältöjäsi myös muilla laitteilla, kuten matkapuhelimella, tabletilla, Apple TV:llä, Chromecastilla ja PC/Mac-tietokoneella.

  • 
  • Mitä bokseja tämä asia koskee?

    Tämä koskee bokseja, joiden kuvat näet ylempänä tällä sivulla. Boksit, jotka eivät enää tue suoratoistotoimintoa, ovat nimeltään:

    1. ADB 2850/Whitebox
    2. ADB PVR 5720
    3. HD Smartbox

  • 
  • Miksi ette uudista suoratoiston mahdollistavaa teknistä varmennetta?

    Tämä johtuu siitä, että nämä kyseiset boksit ovat vanhempia malleja. Tämä tarkoittaa, että niiden teknisiä varmenteita ei ole enää mahdollista uusia.

    Kaikki tilaukseesi kuuluva suoratoistosisältö löytyy Allente-sovellukselta. Tämä tarkoittaa sitä, että voit edelleen suoratoistaa niin paljon kuin haluat esimerkiksi matkapuhelimellasi, tabletillasi, Apple TV:llä ja Chromecastilla. Voit siis suoratoistaa muilla laitteilla kuin nykyisellä boksillasi.

  • 
  • Miksi minulle ei ole tiedotettu tästä aiemmin?

    Voimme vain pahoitella, että pääsemme tiedottamaan asiakkaitamme asiasta näin myöhään. Teemme kaikkemme auttaaksemme sinua suoratoistamaan tilauksesi sisältöä muilla laitteilla tai autamme sinua päivittämään uuden boksin.

    Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos tarvitset apua uuteen boksin päivittämiseen edulliseen hintaan. 

    Pahoittelemme myöhäistä tiedotusta asiasta ja teemme parhaamme auttaaksemme sinua!

  • 
  • Voinko silti katsoa boksillani tavallisia televisiokanavia?

    Kyllä, voit katsoa tilaukseesi kuuluvia TV-kanavia aivan kuten ennenkin. Boksi toimii edelleen muissa toiminnoissa aivan kuin ennenkin.

  • 
  • Saanko korvausta siitä, että suoratoistotoiminto ei toimi enää boksillani?

    Allente-sovelluksessa on katsottavissa täsmälleen samat suoratoistosisällöt kuin boksillakin, ja kaikki muut toiminnot toimivat täsmälleen kuten ennenkin. Sinulla on edelleen pääsy suoratoistoon Allente-sovelluksessa, joten emme voi antaa korvausta siitä, että suoratoisto ei toimi enää boksilla.

    Kuten muidenkin teknisten laitteiden kohdalla, kuten matkapuhelinten ja tietokoneiden, niiden toimivuus voi muuttua laitteiden ikääntyessä.

  • 
  • En halua käyttää Allente-sovellusta, mitä teen, kun haluan katsoa suoratoistosisältöjä?

    Haluamme tarjota sinulle uuden boksin edulliseen hintaan. Ota yhteyttä asiakaspalveluun kuullaksesi tarjouksemme!

    Voit katsoa suoratoistosisältöjä myös tietokoneella osoitteessa tv.allente.fi

    Pyytäisimme myös antamaan mahdollisuuden fantastiselle Allente-sovelluksellemme. Vaikka päivität uuteen boksiin, Allente-sovellus antaa sinulle vapauden suoratoistaa tilauksesi sisältöä milloin ja missä haluat, kotona tai reissussa. Se antaa myös perheenjäsenille vapauden katsella samanaikaisesti erilaista sisältöä eri laitteilla.

    Ohjeet sovelluksen lataamiseen löydtä täältä.

  • 
  • Miten saan uuden boksin, jossa on suoratoistotoiminto?

    Meillä on ilo kertoa, että voimme tarjota sinulle OnePlace-boksimme erikoishintaan. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, kuule tarjouksemme ja voit samalla tehdä tilauksen. 

  • 
  • Voinko peruuttaa tilaukseni tämän takia?

    Koska kaikki tilaukseesi kuuluvat suoratoistosisällöt on katsottavissa myös Allente-sovelluksella ja tietokoneella, ei tämä oikeuta tilauksen peruutukseen.

    Opastamme sinua mielellään Allente-sovelluksen käytön aloittamisessa. Löydät ohjeistuksen täältä, ja voit myös olla yhteydessä asiakaspalveluumme. 

  • 
  • Voinko käyttää Apple TV:tä sisällön suoratoistamiseen Allente-sovelluksessa?

    Kyllä voit. Apple TV:n Allente-sovelluksella voit suoratoistaa ja katsoa kaikkea, mitä tilaukseesi sisältyy.

     

  • 
  • Tarvitsenko internetyhteyden voidakseni suoratoistaa Allente-sovelluksessa?

    Kyllä, suoratoisto edellyttää internetyhteyttä, jotta voit katsoa suoratpistosisältöjä matkapuhelimella, tabletilla, Apple TV:llä, Chromecastilla ja tietokoneella (PC/Mac).