Hyppää pääsisältöön
Allente logo
Yksityinen Yritys
Tilaa Omat sivut Omat sivut Asiakaspalvelu Suoratoisto
  • Kirjaudu sisään
  • Omat sivut Omat sivut
  • Suoratoisto Suoratoisto
  • Asiakaspalvelu Asiakaspalvelu
  • Kanavapaketit
  • TV-opas
  • Society – julkiset laitokset
  • Industry
  • SMATV
  • At work
  • Away from home
  • Ravintolat ja pubit

Asiakaspalvelu

  • Maksaminen ja laskutus
  • Suoratoisto
  • Tilaus
  • Laitteet
  • Tekniikka
  • Muita kysymyksiä
Allente logo
Tilaa Omat sivut Omat sivut Asiakaspalvelu Asiakaspalvelu Etsi Etsi
Yksityinen Yritys

Asiakaspalvelu

  • Maksaminen ja laskutus
  • Suoratoisto
  • Tilaus
  • Laitteet
  • Tekniikka
  • Muita kysymyksiä
Muita kysymyksiä
Takaisin Muita kysymyksiä

Mikä on Tietosuojailmoitus?

Olemme päivittäneet tietosuojailmoituksemme.

Haluamme jatkuvasti kehittää, uudistaa ja parantaa tuotteitamme ja palvelujamme. Olemme siksi päivittäneet tietosuojailmoituksemme kertomaan mahdollisimman selvästi, mitä tietoja keräämme, miten keräämme ne ja mihin käytämme niitä. Ilmoituksessa kerrotaan myös, miten suojaamme asiakkaidemme oikeuksia ja noudatamme henkilötietolain säännöksiä.

Pääset lukemaan päivitetyn tietosuojailmoituksen täältä.

Miksi tietosuojailmoitusta on päivitetty?
Tilauksesi myötä saamiesi palvelujen määrä kasvaa jatkuvasti. Yksi uusista palveluistamme on suoratoistopalvelumme, jota voit käyttää digiboksilla, tietokoneella, tabletilla ja älypuhelimella. Koimme tärkeäksi päivittää tietosuojailmoituksemme kattamaan myös uusimmat palvelumme.

Oliko edellinen tietosuojakäytäntö vanhentunut?
Tekniikka, palvelut ja tuotteet kehittyvät nopeasti, mikä luo monia uusia mahdollisuuksia. Palvelutarjontamme on kasvanut, ja nykyään osana sitä ovat myös suoratoistopalvelut, joiden puitteissa käytämme henkilökohtaisia tietoja eri tavalla kuin aiemmin. Tämän vuoksi meidän on tarpeen päivittää säännöllisesti myös tietosuojailmoitustamme, jossa kuvataan, miten käsittelemme henkilökohtaisia tietoja.

Mitä tämä merkitsee minulle asiakkaana?
Tietosuojailmoitustamme on päivitetty niin, että se kattaa uusimmatkin palvelut, esimerkiksi tilaukseesi sisältyvän suoratoiston. Päivityksen myötä saat tärkeää tietoa siitä, mitä henkilökohtaisia tietoja keräämme, miten keräämme ne ja mihin niitä käytetään sekä miten suojaamme asiakkaidemme oikeuksia ja noudatamme henkilötietolain säännöksiä.

Mitä Allente tekee keräämillään tiedoilla?
Keräämme ja tallennamme tietojasi pääasiassa siksi, että pystyisimme hallinnoimaan asiakassuhdettasi ja toimittamaan sinulle palvelut, jotka olet tilannut. Koska haluamme tarjota sinulle mahdollisimman hyvän ja merkityksekkään asiakaskokemuksen, käytämme keräämiämme tietoja palvelujemme parantamiseen ja mukauttamiseen. Perustuen TV:n katseluhistoriaasi, pystymme tarjoamaan sinulle personoituja katseluvinkkejä, jotka auttavat sinua löytämään helpommin TV-ohjelmia, elokuvia ja sarjoja, joista pidät.

Tietoja keräämällä pystymme myös varmistamaan, että palvelumme toimivat aina toivotulla tavalla ja laadukkaasti kaikilla ruuduilla, joilta katselet sisältöä. Luomme tilastoja ja kartoitamme trendejä, jotta voimme kehittää, uudistaa ja parantaa palvelutarjontaamme, tarjota asiakkaillemme heidän haluamansa ohjelmasisällöt ja välittää tiedon niistä myös sisällöntoimittajillemme.

Tiedot, joita sinulta keräämme, auttavat meitä viestimään sinulle paremmin ja kohdennetummin uusista sisällöistä, tuotteista ja palveluista.

Liittyykö päivitys tulevaan EU:n tietosuoja-asetukseen (GDPR)?
Allente päivittää tietosuojakäytäntöään, koska olemme kehittäneet uusia palveluja. Käsittelemme henkilökohtaisia tietoja luonnollisesti aina sovellettavan lainsäädännön mukaan.

Katso myös

Tietoa Viasatin asiakkaille
Miten laitteet asennetaan uusille asiakkaille?
Miten voin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun?
Mitä tapahtuu kanavilleni jos muutan?
Mistä löydän sopimusehtonne?
Mistä löydän hinnaston?
Elisa Viihde Viaplayn käytön aloittaminen

Ota yhteyttä asiakaspalveluun

Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun myös yhteydenottolomakkeella.

contact us chat Yhteydenotto­lomake
Call us Soita 0207699000
Aukioloajat
  • Aukioloajat:
  • Ma–pe: klo 8–20
  • La: 10-16
  • Su: suljettu
  • Puhelun hinta sekä kiinteästä verkosta että matkapuhelimesta on 0,088 €/min + pvm.
Asiakaspalvelu Maksaminen ja laskutus Suoratoisto Tilaus Laitteet Tekniikka Muita kysymyksiä
Kanavapaketit Basic Standard Premium C More Total C More C More Sport Telia Liigapassi
Laitteet OnePlace UHD -digiboksi OnePlace-digiboksin TB-kovalevy CI+ HD -kortinlukija HD-lautasantenni WiFi-adapteri
Tietoa meistä TV-kanavat
Facebook Facebook Twitter Twitter Linkedin Linkedin
Yksityisyys Evästeet