Hyppää pääsisältöön
Allente logo
Yksityinen Yritys
Tilaa Omat sivut Omat sivut Asiakaspalvelu Suoratoisto
  • Kirjaudu sisään
  • Suoratoisto Suoratoisto
  • Asiakaspalvelu Asiakaspalvelu
  • Kanavapaketit
  • Society – julkiset laitokset
  • Industry
  • SMATV
  • At work
  • Away from home
  • Ravintolat ja pubit

Asiakaspalvelu

  • Maksaminen ja laskutus
  • Suoratoisto
  • Tilaus
  • Laitteet
  • Tekniikka
  • Muita kysymyksiä
Allente logo
Tilaa Omat sivut Omat sivut Asiakaspalvelu Asiakaspalvelu Etsi Etsi
Yksityinen Yritys

Asiakaspalvelu

  • Maksaminen ja laskutus
  • Suoratoisto
  • Tilaus
  • Laitteet
  • Tekniikka
  • Muita kysymyksiä
Maksaminen ja laskutus
Takaisin Maksaminen ja laskutus

Sain muistutuslaskun maksetusta laskusta, mitä teen?

Suorituksen siirtyminen pankista toiseen vie normaalisti 2-5 pankkipäivää. Jos olet maksanut edellisen laskusi juuri ennen tämän laskun päivämäärää tai sen jälkeen, ei suorituksesi ole ehtinyt kirjautua kyseiseen laskuun. Laskussa huomioidaan Allentelle kirjautuneet maksusuoritukset laskun päivämäärään saakka.

Jos et ole käyttänyt oikeaa viitenumeroa, suoritustasi ei välttämättä ole voitu kohdistaa ajallaan oikealle laskulle. HUOM: Käytä siis aina kyseisellä laskulla mainittua viitenumeroa.

Muistutuslaskun muodostuessa seuraavan laskutuskauden laskua ei lähetetä, vaan se siirtyy automaattisesti seuraavan kuun laskulle. Muistutuslaskusta johtuen samaan laskuun tulee siis kahden kuukauden tilausmaksut. Voit nyt maksaa normaalin kuukausimaksusi eräpäivään mennessä käyttäen muistutuslaskussa näkyviä maksutietoja (- muistutusmaksu 5eur) ja säilyttää laskutusrytmisi ennallaan.

Tai voit jättää kyseisen muistutuslaskun huomiotta ja maksaa seuraavassa kuussa laskutettavat kahden kuukauden katselumaksut.

Katso myös

Miksi laskuni loppusumma on suurempi kuin odotin?
Milloin tilaukseni laskutetaan?
Miten luen laskuani?
Mitä hyötyä on ottaa e-lasku käyttöön?
Miten otan e-laskun käyttöön?
Milloin saan laskun verkkopankkiini?
Mistä tiedän että e-laskuni on maksettu?
Mistä löydän maksutiedot?
Miksi saan edelleen paperilaskuja?
Maksoin vahingossa liikaa, mitä teen?

Löysitkö vastauksen kysymykseesi?

Etkö löytänyt etsimääsi tietoa? Jos haluat auttaa meitä parantamaan verkkosivustoamme, voit kirjoittaa kysymyksesi alla olevaan kenttään. Valitettavasti emme pysty vastaamaan tätä kautta saatuihin kysymyksiin, mutta ne huomioidaan sivuston kehitystyössä. Ethän sisällytä viestiisi henkilökohtaisia tietoja (kuten puhelinnumeroa, sosiaaliturvatunnusta tai sähköpostiosoitetta). Kiitos avustasi!

Ota yhteyttä asiakaspalveluun

Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun myös yhteydenottolomakkeella.

contact us chat Yhteydenotto­lomake
Call us Soita 0207699000
Aukioloajat
  • Aukioloajat:
  • Ma–pe: klo 8–20
  • La: 10-16
  • Su: suljettu
  • Puhelun hinta sekä kiinteästä verkosta että matkapuhelimesta on 0,088 €/min.
Asiakaspalvelu Maksaminen ja laskutus Suoratoisto Tilaus Laitteet Tekniikka Muita kysymyksiä
Kanavapaketit Basic Standard Premium HBO Nordic C More Total C More C More Sport Telia Liigapassi V sport
Laitteet OnePlace UHD -digiboksi OnePlace-digiboksin TB kovalevy CI+ HD-kortinlukija HD-satelliittiantenni WiFi-adapteri
Tietoa meistä Ajankohtaista TV-kanavat
Facebook Facebook Twitter Twitter Linkedin Linkedin
Yksityisyys Evästeet