Hyppää pääsisältöön
Allente logo
Yksityinen Yritys
Tilaa Omat sivut Omat sivut Asiakaspalvelu Suoratoisto
  • Kirjaudu sisään
  • Omat sivut Omat sivut
  • Suoratoisto Suoratoisto
  • Asiakaspalvelu Asiakaspalvelu
  • Kanavapaketit
  • TV-opas
  • Society – julkiset laitokset
  • Industry
  • SMATV
  • At work
  • Away from home
  • Ravintolat ja pubit

Asiakaspalvelu

  • Maksaminen ja laskutus
  • Suoratoisto
  • Tilaus
  • Laitteet
  • Tekniikka
  • Muita kysymyksiä
Allente logo
Tilaa Omat sivut Omat sivut Asiakaspalvelu Asiakaspalvelu Etsi Etsi
Yksityinen Yritys

Asiakaspalvelu

  • Maksaminen ja laskutus
  • Suoratoisto
  • Tilaus
  • Laitteet
  • Tekniikka
  • Muita kysymyksiä
Maksaminen ja laskutus
Takaisin Maksaminen ja laskutus

Mitä hyötyä on ottaa e-lasku käyttöön?

Ottamalla e-laskun käyttöön sinun ei tarvitse enää huolehtia erääntyvistä paperilaskuista.
Laskut menevät verkkopankkiisi ilman, että joudut näppäilemään laskun tietoja käsin. Näin ollen maksutiedot ovat aina varmasti oikein eikä näppäilyvirheitä voi tulla.
Pystyt muokkaamaan e-laskun veloitustavan itsellesi sopivaksi pankkisi tarjoamien vaihtoehtojen mukaan. Voit esimerkiksi hyväksyä jokaisen saapuvan laskun erikseen, saada sähköpostina tai tekstiviestinä muistutuksen laskun saapumisesta tai asettaa laskun maksun automaattisesti tililtä eräpäivänä.
Laskut arkistoituvat automaattisesti verkkopankkiisi ja löytyvät aina sieltä samasta paikasta kätevästi.
E-laskun avulla vältyt myös kantamasta paperilaskuja kierrätykseen.

Katso myös

Miksi laskuni loppusumma on suurempi kuin odotin?
Milloin tilaukseni laskutetaan?
Miten luen laskuani?
Miten otan e-laskun käyttöön?
Milloin saan laskun verkkopankkiini?
Mistä tiedän että e-laskuni on maksettu?
Mistä löydän maksutiedot?
Miksi saan edelleen paperilaskuja?
Sain muistutuslaskun maksetusta laskusta, mitä teen?
Maksoin vahingossa liikaa, mitä teen?
Miten otan e-laskun käyttöön?

Ota yhteyttä asiakaspalveluun

Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun myös yhteydenottolomakkeella.

contact us chat Yhteydenotto­lomake
Call us Soita 0207699000
Aukioloajat
  • Aukioloajat:
  • Ma–pe 8–20
  • La 10-16
  • Su suljettu
  • 4.6. alkaen kesäajat:
  • Ma - Pe 8-18
  • La - Su suljettu
  • Juhannuksena 24.-25.6. suljettu
  • Puhelun hinta sekä kiinteästä verkosta että matkapuhelimesta on 0,088 €/min + pvm.
Asiakaspalvelu Maksaminen ja laskutus Suoratoisto Tilaus Laitteet Tekniikka Muita kysymyksiä
Kanavapaketit Basic Standard Premium C More Total C More C More Sport Telia Liigapassi
Laitteet OnePlace UHD -digiboksi OnePlace-digiboksin TB-kovalevy CI+ HD -kortinlukija HD-lautasantenni WiFi-adapteri
Tietoa meistä TV-kanavat
Facebook Facebook Twitter Twitter Linkedin Linkedin
Yksityisyys Evästeet